Nová éra začíná...

Ano je to tak nová éra na těchto stránkách začala. Staly se zde obsahové i designové změny. Teď podrobnosti:

 

Obsahové změny:

Změnil jsem počet stran těchto stránek a přidal jsem také rubriku Novinky ze světa hokeje, které budete moci sledovat na stránce Hokejový svět. Další změny proběhly ve stránce Moje články a novinky, kterou jsem promazal a spojil dohromady, aby jste nemuseli tak často překlikávat z jedné stránky na druhou. Přidal jsem také stránku, na které si budete moci prohlížet a stahovat grafiku do vašich počítačů a notebooků. Také jsem sloučil dvě stránky FinalPro a Natali Geschrei do jedné s názvem Spolupráce. Když nerozumíte česky můžete si stránku přeložit do angličtiny a to na hlavní stránce, kde kliknete na anglickou vlajku.

 

Designové změny:

Největší grafické změny poznal vzhled stránek, který byl změněn ze vzhledu, který byl zvolen spíše jako přechdný, do vzhledu, který se hodí do stránkových barev. Změny také pocítilo logo, které se změnilo z nápisu na znak s písmeny A a K.